
Успішно завершилася спеціальна Акція, яку у 2-му півріччі 2016 р. компанія "Стропува-Україна" проводила для продавців продукції STROPUVA у мережах будівельних гіпермаркетів ЕПІЦЕНТР та НОВА ЛІНІЯ.
Підсумки Акції виявили 2 кращих продавців-переможців, що досягли необхідних показниів у продажах котлів STROPUVA:
- Козак Сергій, м.Київ (Епіцентр-К6, Київ вул. Берковецька, 6-в)
- Гілка Петро, м.Чернівці (Епіцентр-К, Чернівці),
яких "Стропува-Україна" нагородила туристичними путівками all inclusive на батьківщину котлів STROPUVA - у Прибалтику.
Сергій та Петро вперше відвідали цікаві країни Європи - Литву, Латвію, Естонію, отримали багато позитивних вражень та заряд бадьорості та енергії для подальшої роботи. І, звісно ж - особисто впевнилися у тому, що стати переможцем - реально! І що робота з європейським брендом STROPUVA надає багато переваг Партнерам "Стропува-Україна".